hellweek 3

sådär, nu börjar jag bli redo för den sista, hellweek 3.
På fredag åker jag hem, känns som jag sat 100 gånger helt overkligt hur fort det går. Men det ska bli så skönt och så kul att komma hem ett tag!
Biologiprovet gick bra, jag fick 80 % och jag hade egentligen bara behövt 35 % eftersom jag hade 85 % på förre provet.
Agricultural provet var jag säkert på skulle gå åt helvete, men jag klarade det med en päng :P 19 av 30... inte så bra, men vi pluggade ju bara kvällen innan och så var man redan lite mosig efter biologin.
På måndag är det sista latinen och tjeckiskan, och på morgonen ska vi ha biofysiken eftersom jag och Andrea måste åka en buss som går 12.30 för de andra var slutsålda!
Kul med sällskap hem, och skönt med nån som kan lugna mig när planet ska landa.... hehe
På tisdag är det statistikexamen  och sen har vi bara idrott.
På onsdag är det biologi och examen i Veterinary history.
På torsdag har vi anatomi tenta
Och på fredag har vi credit test i kemi.
Såförhoppningsvis får jag alla mina credits signade, och åker hem med glatt humör på fredag. trots kemi.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0