himma!

så skönt att vara hemma!
det är verkligen först NU hur TRÖTT jag känner att jag är...! Jag har väl gått på ren och skär vilja sista dagarna....
Har iaf varit hemma nu tre dagar och det känns som vanligt igen, bortsett från att jag bor hemma... börjar redan lessna hehe.
Igår jobbade jag, började 11 så det kändes rätt slappt... Red lite på Vladi, lite på Noah, red ut på Helgis och sen Lulu. haha, däckade duktigt i sängen kl 22.30!
Men så ska det vara, väldigt kul!
Lulu har kännt jättefin hela helgen, hon är verkligen rolig att rida, en pärla! Noah kändes första dagen lååång som en flaggståååång, men idag red jag lektion för Emma och på träns och graman= betydligt lättare!
Imorgon blir det hästfritt, och på onsdag ska jag jobba igen. börjar tidigt och det ser jag faktiskt FRAM emot. myyyyyys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0