Mer prov

Veckan var dock inte slut där, dagen efter. Fredag. så hade vi biofysik och kemi. Kemin gick åt helvete för alla i gruppen utom Ebba :p men Suchman blev som tur var inte arg alls, så vi ska göra om det nästa vecka.
Biofysiken var ju väldigt nervöst innan, vi hade knappt pluggat nått alls. bara några timmar på torsdag kväll, men den satt och alla i gruppen klarade den istället :p
Idag har jag varit i stallet och ridit min nya "medryttarhäst" eller vad man ska kalla det, Gienete heter hon. Tror jag ska kalla henne Nettan :p Hon är 6 år och är väldigt trevlig. väldigt framåt, men väldigt mycket humör. fattar hon inte blir hon väldigt frustrerad.... men kul! Hon kan redan byta galopp, så jag har som mål att lära henne en serie om nått år... jag är så glad åt den här hästen, perfekt! kommer att rida henne 3 dagar i veckan framöver!
nej nu ska jag plugga tjeckiska, biloig, agri cultural och statistik, jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0