näst sista veckan

två veckor kvar, inte ens fjorton dagar. snarare sju. sen hemma. jete kul.
Men innan dess har vi något av ett hekstiskt schema framför oss:
idag, måndag: Tjeckiska prov, check!!
tisdag: Agricultural regonistion test, bajs på det! och statsistik credittest
onsdag: biologiprov på typ allt vi gjort under terminen
torsdag: Agricultural bajsprov 2
fredag: kemiprov
måndag: INGET PROV
tisdag: examen i statistik
onsdag: examen i Vet. History
Torsdag: Anamoti tenta, huden
Fredag: goiiiing hooooome
pratade med emma igår, så nu vill jag åka hem ännu mer....
dock har jag ett smärre lyxproblem då jag bokat upp mig på lite föööör många hästar att ta hand om samma dag, men men det ska nog lösa sig. som dagt, lyxproblem :)
Var och red Nettan idag, kul! hon har lite åsikter och har nog fått göra lite som hon själv känner men det är kul ändå! Fick till typ två bra travsteg så det ska nog gå det hära! Förvända galoppen gick riktigt bra idag, nästan inget tjafs! Next time blir i helgen, tror båda lördag och söndag. Wunderbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0