små mycket bättre

jaha, ännu en examn färdig.
Statistiken igår fick jag A på, så himla galet nöjd!!!!
Idag hade vi ethics och veterinary history. Tråkigt nog fick vi inga betyg utan bara credits i det, samma sak som med Latinen.
I alla fall, jag klarade provet med fem fel, mycket nöjd!! igen :)
Imorgon har vi anatomitenta, jag planerar att lära mig hela skiten som rinnande vatten! det är om hud, hovar, päls och klor typ, ganska intressant faktiskt!
Sista biologi practicalen idag, kändes bra! Vi fick julgodis av Petra och som tur var så hade vi ordnat en present till henne för att hon är typ vår bästa lärare. Hon blev väldigt glad, men jag vet inte riktigt vad hon tyckte om lussebulle och saffranskorpa :p det är tanken som räknas. Nu hoppas vi bara att vi har henne igen efter jul, och inte galna bartová!
på fredag åker jag hem, känns helt overkligt!!!
nej nu är det dags att plugga! :)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0