999 saker

Hur långt man än har kommit, är det alltid längre kvar.

True story, ush vad jag hatar när nån säger så, men är det är det gällande veterinärutbildning år 1 och gällande anatomi.
Förra anatomitenta gick sketabra, fick A så jag gleader mig!! Jag fick prata om kossans tunga och kossans tre extra magar kan man säga. tror det gick lite snabbt för ibland sa jag fel namn på fel mage, fast jag visste vilken det var. aja, ska börja andas den här gången.
Nästa anatomi är redan nästa vecka, Urogential system gäller. Är inte så jättemycket så jag ska nog klara iaf ett E, I HOPE!
Hade en toppen helg hemma, väldigt mycket som ska hinnas på kort tid. Men även om jag inte hann vara hemma så länge är det skönt att bryta mönstret lite, det behövs verkligen!
Var också iväg och kollade på valparna, SÅ SÖTA! Jag har fortfarande inte fattat att jag ska ha en liten sån när jag kommer hem. Jag tror jag kommer åka direkt från flygplatsen om det passar med tiden... höhö. Åh jag längtar ihjäl mig!
Sommaren hoppas jag kommer bli som jag tänkt, jobba mycket, ha hand om Lullan hela juli och halva juni och har jag tur får jag tävla lite! Och så valp såklart!
Har köpt biljett till P&L, är så taggad!
Jag och Ylva komme rinte kunna bo kvar i lägenheten här, vet inte om jag nämnt det? Men vi har iaf bestämt oss för att ta Kines lägenhet som ligger på Sokolska, känns toppenbra! :)
Vi flyttar in redan 1 juni, eller nån gång runt den tiden! :)
I lördags spelade vi paintball! askul!!!
på fredag väntar fest och likaså på måndag, troligtvis iaf! hard life.
Nej nu ska jag köra igång med lite anatomi, har slappat till mig lite de senaste dagarna!
over and out
HÄR SYNS DE SÖTA VALPISARNA:
t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0