haha

Okej, det här var ju sämst. har inte skrivit på jättelänge, så min typ enda läsare är nog lost and gone forever nu. Men, KUL för mig i alla fall när jag läser detta om fem år.
Nu är vi lite påsklediga, eller ja. En dag ledigt, och då måste vi ändå ta igen det mesta som vi missar. Så med andra ord, en extra dag att slippa skolan för att kunna PLUGGA lite MERA. PÅ onsdag är det anatomiprov och det känns just nu inte så bra. Jag känner att jag lärt mig hur mycket jag behöver plugga för att klara det, men sen vill jag ju hålla min goda trend över hur pass bra det gått tidigare tentor.
På fredag åker jag hem, jippie! :) Ska bli skönt att komma hem, inte så många dagar, men ändå ett avbrott! Självklart ska jag till stallet, sen träffa lite polers och så viktigaste: TITTA PÅ VALPIS! De är ju födda nu, för en vecka sedan, och jag har inte ens sett en bild. aaargh! Är helt övertygad om att jag kommer hitta den absoult sötaste av dem alla, I hope! Hursom helst kommer det bli världens sötaste valp, och sen hund!
Idag och imorgon är det även stallet som gäller. Idag red jag Ginete första gången sen innan jul. Hon är rätt kul, men lite stoig och helt klart egna åsikter om mycket :p Typ tempo och hur jobbigt det får lov att bli. Det gäller att sluta i rätt läge.
Imorgon ska jag rida båda hästarna, kul! :) Paradis är också trevlig, men inte så mycket gång och om möjligt ännu stelare... Men jag är ju van så det ska nog gå fint, jag klagar inte. Bara den har 4 ben och svans kvar!
I torsdags hade vi botanik och zoologi prov, båda gick bra så jag är mer än nöjd! Det har varit en rätt hetsig vecka, med lite extra lektioner och många föreläsningar som vi typ bara varit 5-6 stycken på (=man måste se vaken och intresserad ut HELA tin).
Har upptäckt Ana Gina show, fett! Och AT-läkarna, fett! men sånt hinns inte med nu.
Solen har tittat fram en del, och gör den det är det närmare 20 grader ute, najs najs najs! Hoppas det hinner bli lite varmt hemma innan jag kommer hem.
Nej, nu väntar dens insicivus på mig. Ska försöka skirva varje dag från och med nu, även om det är skittråkigt :p
over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0