kan man döpa en hund till Nour?

Bråda dagar,
vad ska valpis heta? På söndag ses vi, förhoppningsvis. Tänk om ingen är söt nog? Ett senare problem tror jag.
Sålänge underhåller jag med detta, jag kluckar av skratt varje gång.
http://www.youtube.com/watch?v=DjBjZvLK1Fw&feature=relmfu
Hanna, hanna. åh så rolig.
Idag har var hunnit med en jädra massa. Typ som rida två hästar, kul! Paradis överraskade och var toppenfin, Ginete var bättre än igår men energi tar ALDRIG slut, ju mer jag rider desto piggare..
Tänkte pröva att hoppa ett litet hinder, för det står alltid framme. Hej och hå, full fart efter och ner med huvudet i bockserie. Jag var inte direkt beredd på det, men som tur så jag ju ganksa skicklig på att hålla mig kvar, något jag tränat på många gånger...
Sen åkte jag direkt hem till Andrea och pluggade anatomi, något jag borde göra nu med men jag är så trött... kanske ska kolla lite på en film från en lektion... jo så får det minnsann bli!
hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0