morgonstund

Nu ska jag strax iväg till anatomisalen för att öva heeeeela dagen lång! Och sen blir det gympa kl 15.30 också kul!
Eftersom det varit stängt under hela påsken är det här verkligen enda dagen som vi kan gå igenom sakerna på samplesen.
Egentligen borde jag ta igen histologin som jag missar på fredag, men det får bli senare. typ nästa fredag... illa :P
Känns just nu ok inför anatomin, vi får se hur det går!
Ska också gå förbi frisören och försöka få en klipptid innan jag åker hem. Den här gången tänker jag ta med mig en bild så de fattar hur jag vill ha det haha. Nu jävlar
nej, nu ska jag borsta tänderna och sen måste jag hinna köpa lunch innan vi ska ses och gå till skolan!
hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0