loooooooov!

Igår gjorde jag min sista tenta, biofysik. Och jag klarade det!
Så imorgon går planet hem till Stockholm och äntligen har jag lov på riktigt, i två veckor. jag har INGET jag måste plugga, kommer bli så skönt!
Jag ska nog ändå repetera lite anatomi,men mest för att det är kul.
Tänk, ingen mer agricultural production, ingen mer kemi och ingen mer fysik. Så himla skönt, för det har ju ändå varit de absolut tråkigaste ämnena hittills tycker jag :p
Och framför allt, ingen mer sucman!
Planen är att jag ska sanera mitt rum hemma som jag lovat, köpa lite kläder, gå till tandläkaren, hälsa på kennlar, vara i stallet och förhoppningsvis jobba lite, och sen funderar jag på att åka till Ida. något hon inte vet om ännu.... haha
Idag har jag städat iordning, packat, gått lite på stan och varit och tränat. Det var ju ett tag sen men de på gymmet är så himla gulliga, känner igen mig och så. I like. Så jag förväntar mig fet träningsvärk imorgon!
Bussen går från Brno kl 7 och jag älskar att åka den där bussen, så mysigt :) Snart kommer Andrea och ev Christin hit och vi ska kolla på film. najsigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0