Brno after xmas

Jag kom tillbaka i torsdags som sagt, det var dött och helt ensamt i våran lägenhet....... Jag fick lite panik och ringde mamma, haha.
I tisdags hade kemi examen, med Sucman. Allas skräck, men jag hade bestämt mig för att inte bli uppskrämd av alla andra och jag vet inte om jag lyckades.
Det är ju muntligt, och jag fick vänta i mina finkläder i 3,5 timmar utanför eftersom jag som vanligt hamnade sist. Det resulterade i att jag hann bli jättenervös, jag hade ju inte börjat plugga ordenligt förens typ 4 dagar innan inte så smart... Och känner jag att jag inte kan det så blir jag meganervös.
Men jag hade feta turen och drog två lappar med rubrikerna: Carbohydrates och Microelements. Microelements kunde jag knappt nånting om, men carbohydrates kunde jag rätt bra. Men när jag väl satt där och skulle skriva ner vad jag kunde, så fick jag panik-nervös-black out. Hela examen gick ganska dåligt, jag var mest blockad i huvudet.
Men eftersom (tror jag) jag suttit längst fram och varit på alla föreläsningar osv så är jag på plus hos honom. Jag klarade mig och är mer än nöjd med mitt betyg.
Sen var det bara full rulle att börja plugga till agricultural production, som jag skrev idag.
Jag fick inte veta resultatet, läraren var sjuk så vi hade en annan tenta vakt, men jag hoppas hoppas att jag klarade det.
annars har inte så mycket hänt här, jag har suttit och pluggat mest hela dagarna. Vi svenskar har hängt lite här och var och så. Mycket promenerade har det blivit och det gillar jag :)
Imorgon åker jag som sagt hem, ser fram emot att få rida lite, hänga lite med kompisar, med mina päron och så PLUGGA BIOFYSIK. kuligt!
over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0