himma!

nu har jag varit hemma i... öh, länge? typ en och en halv vecka snart. Skönt! Jag har köpt en biljett tillbaka till Brno den 30e och om jag PEPPAR PEPPAR klarar biofysiken, åker jag hem igen den 3e. Pörfekt känner jag!
Jag har faktiskt uppehållit min pluggdisciplin ganska bra måste jag säga. Känner mig taggad att lära mig att så jag inte får F och det hjälper. Och just att plugga under dagen och sen åka till stallet är perfekt kombo. Lite kul, lite tråk.
Ami har gjort illa foten så jag har haft Lullan nästan varje dag nu. Jättekul för hon går så himla bra. Hon är inte flashig häst men jag lär mig så mycket och hon är så söt! har hunnit med ett par lektioner, hoppas det blir nån mer iaf. Det är ännu roligare....
I veckan blir det också en 3 dagars resa till Danska landet, spännande spännande. planen är att plugga på resan dit och hem, jag ska göra mitt bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0